عباسمنش (سید حسین عباس منش) که داستان داستان موفقیت مالی و ثروت او زبانزد شده است، متولد سال ۱۳۵۹ است. عباس منش تا به حال همایش‌ های بسیاری در خصوص موفقیت در تهران و دیگر شهرهای ایران برگزار نموده است و شعار او  “چگونه از بدهکاری به موفقیت مالی عظیم رسیدم” است.

سید حسین عباسمنش کیست؟

آنگونه که سید حسین عباس منش مطرح کرده است از خانه ۱۰ متری در کوچه پس کوچه های بندر عباس به بزرگترین تولید کننده محصولات موفقیت تبدیل شده است!  همایش‌ های سید حسین عباس منش معمولا با استقبال بسیار زیادی مواجه میشود و سیل افرادی که تشنه موفقیت و رسیدن به ثروت هستند، پر کننده ی صندلی های همایش های عباس منش است.

بعضی از همایش‌ هایی که توسط سید حسین عباس منش برگزار میشود به صورت کارگاه های عملی ۲۱ روزه است که آنطور که گفته شده است برای اولین بار در جهان و با سبکی کاملاً متفاوت و نتایج مؤثر و فوق‌ العاده برگزار می‌شود.

تعریف همایش های سید حسین عباس منش از زبان گروه برگزار کننده

در این دوره‌ها در محیطی شاد و پرانرژی، تمام جنبه های زندگی مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرد و با مشارکت تمام افراد حاضر در همایش، حرکت به سوی زندگی متعالی آغاز می‌گردد. افراد از سطوح فرهنگی و طبقاتی مختلف جامعه و با اهدافی متفاوت در این کلاس‌ها شرکت کرده‌اند که در کمترین زمان به نتایج فوق‌ العاده ای رسیده‌اند.

  • افرادی که سرطان داشته‌ اند با این تفکر جسم و ذهنشان را مداوا کرده‌اند.
  • افراد بسیاری از فقر کامل در مدت کمتر از یک سال به ثروت قابل توجهی رسیدند.
  • افرادی که سال‌ ها زندگی زناشویی وحشتناکی داشتند با اجرای تمرینات این دوره‌ها به یک زندگی سراسر آرامش و زیبایی رسیدند.
  • افرادی که دچار اعتیاد، افسردگی، تنبلی، عصبانیت و انواع مشکلات روحی دیگر بوده‌اند با حضور در این دوره‌ها تمام مشکلات خود را از میان برداشتند و با توسل به خداوند مهربان، زندگی سراسر عشق و زیبایی را شروع کردند.

بیوگرافی / زندگینامه استاد سید حسین عباسمنش:

این دوره‌ ها آنقدر مؤثر و مفید بوده است که هر فردی که وارد این دوره می‌شود بعد از کسب موفقیت تمام دوستان و بستگانش را نیز به این دوره دعوت کرده و افرادی که به این دعوت پاسخ مثبت دادند همگی نتایج فوق‌ العاده مؤثری را تجربه کرده‌اند، که مستندات آن در دفتر شرکت برگزاری همایش‌های استاد به صورت کتبی و با دست خط خود افراد حاضر در همایش‌ ها موجود می‌باشد.

همچنین علاوه بر کیفیت دوره های استاد عباس منش و نتایج کاملاً متفاوت و مؤثر، تعداد همایش‌های ایشان نیز از آذر ماه ۱۳۸۷ تاکنون به ۸۰۰ همایش و سمینار و کارگاه رسیده و توانسته است برای مخاطبان خود که تعدادشان به ۴۰۰۰۰ نفر رسیده، سخنرانی کرده و کارگاه‌های موفقیت برگزار نماید.

استاد عباسمنش در این مدت زمان کوتاه در تالارهای تفاهم (واقع در بلوار کشاورز، کوچه کبکانیان)، تالار معلم (واقع در خیابان ولیعصر، تقاطع میرداماد)، سالن اجتماعات آموزش و پرورش منطقۀ یک (واقع در میدان تجریش) و تعدادی از دانشگاه‌های کشور از جمله فردوسی مشهد و آزاد بندرعباس و تربیت معلم نسیبه و دبیرستان‌های متعددی در سطح کشور به سخنرانی و تدریس در زمینۀ علوم موفقیت و رازهای زندگی بهتر، پرداخته است.

سید حسین عباس منش قصد دارد با ترویج طرز فکر مثبت اندیشی، با استفاده از قدرت فکر، به مردم ایران و جهان کمک کند که با استفاده از این تکنیک‌ها زندگی شاد، آرام و پرُ از نشاط و امید را برای خود و دیگران خلق نمایند، و در نتیجه همۀ ما بتوانیم جامعه و جهانی سرشار از صلح و آرامش و موفقیت را تجربه نماییم.

داستان موفقیت مالی سید حسین عباسمنش

شرایط سخت و طاقت فرسا، شروع تحول زندگی من بود. پس از سال‌ها زندگی در شرایطِ بد، تصمیم به تغییر همه چیز گرفتم… شهری که سال‌ها در آن زندگی کرده بودم… شغلی که مدت‌ها به آن پرداخته بودم… روابط و دوستانی که مهم‌ترین بخشِ هر روزم بود… و باورهایی کهنه که دلیلِ اصلیِ وجود همه این‌ها بود… همه و همه را باید تغییر می‌دادم!! نمی‌دانستم چگونه؟!

اما چیزی در درونم مثل یک احساس… یک ایمان، یک فریاد به من می‌گفت: اگر رؤیاهایت را باور کنی، آن‌ها دیگر رؤیا نیستند!!! و می دانی… سخت تر از همه، ساختنِ این باور بود…! همه‌ی عمر رؤیای تغییر را داشته‌ای! تغییرِ اوضاع، اتفاقات، آدم‌های زندگی‌ات، شغلت، درآمدت، خانه و ماشینت… و داستانت اینطور شروع می‌شود که.. در یک آن..!

چون یک آتشفشان، مصمم به آزاد ساختنِ خود، از آن گذشته می‌شوی… چون دیگر طاقتِ تکرارِ مدامِ همان نگرانی‌های همیشگی را نداری!!! شروع ِ تغییر، کاری بس دشوار بود… برای من که فقط یک راننده تاکسی بودم، تغییرِ آن همه باورهای محدود کننده، آن روشِ مرسومِ همیشگی، کارِ آسانی نبود… در زمانی که افکارِ مزمنِ محدود کننده… نجوای همیشگی که هرگز از سخن گفتن درباره ترس‌ها و نگرانی‌هایت باز نمی‌ایستد، یک لحظه از تکرارِ مشکلات مالی‌ات دم فرو نمی‌بندد و قسم خورده تا نا امیدت کند…

زمانی که استاد عباس منش به موفقیت رسید:

در آن لحظه‌ها، به یک راهنمای راستین، یک هدایتگر، یک همسفر..! نیاز داشتم… یک مأمنِ دنج مثل این سایت و این خانواده … جایی که وقتی اوضاع سخت می‌شود… وقتی به ناامیدی نزدیک می‌شوم… وقتی ترسِ “اگر جواب ندهد چه؟!” در من رخنه می‌کند، شیوه نوینی از تفکر را به من بیاموزد..

و مرا از نجواهای ناامید کننده ذهن جدا و روزی نو را برایم آغاز کند… با یک کلیپ انگیزشی، حتی یک جمله امید بخش، آرامش را جایگزین نگرانی‌ها و ایمان را جایگزین ترس‌هایم نماید…! با “آرامش در پرتو آگاهی” هماهنگی را، به درونم باز گرداند! یا یک فایل مثل “همین لحظه ابهترین زمان برای شروع است” به من یادآور شود که برای شروع!!!، نیاز به سرمایه بالا نیست… همین حالا و از همین جا که هستم هم می‌توانم شروع کنم!!!…

یا یک چیزی مثل روانشناسی ثروت، به من بگوید که تمامِ داستانِ پول فقط یک “باور” است… نه سرمایه اولیه، نه پدر و مادرِ پولدار، نه اوضاع اقتصادی، نه شهر و کشور، نه سن و سال و نه هیچ چیزِ دیگری…! دلم یک راهنما مثل “قانون آفرینش” می‌خواست… تا نیرویی را در درونم که چیزهایی می‌بیند و آگاهی و یقینی دارد که من هنوز قادر به درکش نیستم را به یادم آورد..

تا به من بیاموزد “خداوند چگونه فکر می‌کند”…” چه قوانینی بر جهانش مقرر کرده“… ” جهان چگونه کار می‌کند”… و چگونه اتفاقاتِ زندگی‌ام را به کنترل در آورم؟!!! چگونه هر آنچه را می‌خواهم تجربه کنم؟!

منبع: موج باز

آیا عباس منش کلاهبردار است؟

با توجه به خیل عظیمی از فالوور ها و کسانی که دوره های استاد عباس منش رو تهیه میکنند، میتوان گفت که عباسمنش کلاهبردار نیست.